✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
154,2 km |
2 - 8 |
4 180 mil. € |
470,9 mil. € |
12 491 - 93 344 | 1,4 |
2,1 |
10/2021 - 10/2021 |
||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | Hubová, Likavka, Ivachnová | 341 mil. € | 22,9 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | Lietavská Lúčka | 555 mil. € | 2,4 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
3 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | Čierna voda, Rača | 50,2 mil. € | 1 | 2 | |||||||||
4 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | Jarovce, Rusovce, Ketelec, Rovinka, Ivanka západ, Ivanka sever | 179,5 mil. € | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||||
5 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | Prievoz | 70,3 mil. € | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
6 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | Prešov západ, Prešov juh | 434 mil. € | 43,9 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
7 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | Prešov - sever | 179 mil. € | 17,1 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 1.3.2012 | ||||||
8 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | Ivanka sever | 149 mil. € | 11,1 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 1.10.2016 | ||||
9 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | Kapušany | 299 mil. € | 22,4 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 1.5.2017 | |||||
10 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | Turany 2, Hubová | 1 235 mil. € | 19,1 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 1.8.2009 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
11 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | Zemné | 227 mil. € | 7,5 mil. € | 4 | 4 | nezačaté | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
12 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | Nové Zámky | 172 mil. € | 2,8 mil. € | 4 | 4 | nezačaté | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
13 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | Brodno, Kysucké Nové Mesto | 410 mil. € | 18,4 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 1.1.2010 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
14 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 3,3 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | 9/2018 | ||||||
154,2 km |
2 - 8 |
4 180 mil. € |
470,9 mil. € |
12 491 - 93 344 | 1,4 |
2,1 |
10/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku