✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
18 úsekov |
348,9 km |
2 - 8 |
5 140 mil. € |
1 065 - 62 652 | 2,9 |
3,1 |
||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 959 - 3 852 | 1 | 1 | |||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 602 - 4 842 | 1 | 2 | ||||||
3 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 964 - 1 246 | 1 | 3 | |||||||
4 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 1 474 - 1 473 | 2 | 2 | |||||||
5 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 1 657 - 1 567 | 3 | 4 | |||||||
6 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 1 307 - 1 203 | 2 | 2 | |||||||
7 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 904 - 3 909 | 2 | 1 | ||||||
8 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 6 104 | 1 | 1 | |||||
9 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 2 404 - 2 267 | 1 | 3 | ||||||
10 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 1 175 - 1 262 | 2 | 2 | ||||||
11 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 1 767 | 3 | 3 | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 644 - 1 514 | 5 | 5 | ||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 363 - 573 | 5 | 5 | ||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 1 155 - 1 257 | 4 | 2 | ||||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 538 - 614 | 5 | 5 | ||||||
16 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 150 - 416 | 5 | 5 | ||||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 616 - 1 456 | 4 | 4 | ||||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 144 - 733 | 5 | 5 | ||||||
18 úsekov |
348,9 km |
2 - 8 |
5 140 mil. € |
1 065 - 62 652 | 2,9 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku