✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
stavebné práce
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
12 úsekov |
103,2 km |
2 - 8 |
2 784 mil. € |
1 841,3 mil. € |
2 561 - 62 652 | 2,1 |
2,4 |
||||||||||
1 | 12/2013 | ![]() | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 465,7 mil. € | 21 683 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||
2 | 6/2014 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 896,5 mil. € | 28 353 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
3 | 7/2019 | ![]() | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 170,0 mil. € | 15 022 | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||
4 | 3/2020 | ![]() | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 234,1 mil. € | 12 064 | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||||
5 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 75,0 mil. € | 7 754 | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | ||||||
6 | 1. | 10/2021 | ![]() | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 15 320 | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
7 | 3. | 3/2022 | ![]() | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 94 554 | 62 652 | . . . | 1 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
8 | 4. | 9/2022 | ![]() | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 12 070 | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
9 | 5. | 4/2023 | ![]() | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 38 235 | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | ||||||
10 | 6. | 7/2023 | ![]() | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 12 495 - 26 580 | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
11 | 11. | 6/2024 | ![]() | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 18 855 | 16 268 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
12 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 1 942 - 3 996 | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | ||||||
12 úsekov |
103,2 km |
2 - 8 |
2 784 mil. € |
1 841,3 mil. € |
2 561 - 62 652 | 2,1 |
2,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku