✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
11 úsekov |
108,7 km |
2 - 8 |
2 801 mil. € |
25,7 mil. € |
6 428 - 62 652 | 2,0 |
2,5 |
||||||||||
1 | 12/2013 | ![]() | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 22,8 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||
2 | 6/2014 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 41,1 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
3 | 7/2019 | ![]() | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 41,7 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 5/2004 | ||||||
4 | 8/2019 | ![]() | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 10,5 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 11/2004 | ||||||
5 | 3/2020 | ![]() | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 28,7 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 11/2004 | ||||||
6 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 15,9 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 8/2006 | ||||||
7 | 1. | 10/2021 | ![]() | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 14,1 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 6/2014 | |||||
8 | 3. | 3/2022 | ![]() | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 42,5 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 12/2009 | ||||
9 | 4. | 9/2022 | ![]() | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 29,3 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 5/2004 | |||||
10 | 8. - 9. | 3/2024 | ![]() | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 20,2 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 12/2011 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
11 | 55. - 56. | 5/2031 | ![]() | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 35,3 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 4/2010 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
11 úsekov |
108,7 km |
2 - 8 |
2 801 mil. € |
25,7 mil. € |
6 428 - 62 652 | 2,0 |
2,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku