✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 12/2013 | ![]() | D1 | 14,9 km | 4 | 4 388 m | 341 mil. € | 22,9 % | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||
2 | 6/2014 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | 2 605 m | 555 mil. € | 13,8 % | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||
3 | 7/2019 | ![]() | R4 | 4,3 km | 4 | 1 221 m | 179 mil. € | NDS údaj neposkytla | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | |||||
4 | 8/2019 | ![]() | R2 | 13,5 km | 4 | 1 631 m | 142 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | |||||
5 | 3/2020 | ![]() | R2 | 9,1 km | 4 | 2 765 m | 267 mil. € | NDS údaj neposkytla | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||
6 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 2 | 1 703 m | 70 mil. € | 8,1 % | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||
7 | 1. | 10/2021 | ![]() | R4 | 14,3 km | 4 | 1 401 m | 202 mil. € | 20,5 % | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | ||||
8 | 3. | 3/2022 | ![]() | D1 | 3,5 km | 8 | 1 352 m | 149 mil. € | 13,7 % | 62 652 | . . . | 1 | 1 | |||
9 | 4. | 9/2022 | ![]() | R4 | 10,2 km | 4 | 1 638 m | 299 mil. € | 5,9 % | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | ||||
10 | 31. | 11/2026 | ![]() | D3 | 4,0 km | 4 | 624 m | 179 mil. € | 11,7 % | 15 053 | 1 | Vyše 15 tisíc vozidiel, z toho 3,8-tisíca ťažkých, znamená pre tunel Horelica pri Čadci o polovicu vyššie zaťaženie v porovnaní s tunelom Branisko, ktorý má rovnako iba jednu tunelovú rúru. Časté priebežné uzatváranie tunela Horelica v dôsledku kolón nateraz súvisí aj s križovatkami iba kilometer za tunelom, kde sa tvoria kolóny siahajúce až do tunela. Po otvorení nasledujúceho úseku Čadca - Svrčinovec od roku 2021 by sa situácia mala citeľne zlepšiť, no dostavba na plný profil bude aj tak potrebná a je lepšie k nej pristúpiť skôr ako tu dopravná záťaž po otvorení ďalších úsekov D3 ešte viac stúpne. | 2 | |||
91,8 km |
2 - 8 |
19 329 m |
2 384 mil. € |
8 780 - 62 652 | 1,5 |
2,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku