✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 179,5 mil. € | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||
2 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 11,1 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | ||||
3 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 70,3 mil. € | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||
4 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 52,0 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | |||||
5 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 2,4 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
6 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 16,6 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
7 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 2,9 mil. € | 3 | Naliehavosť dopravného problému tu netvorí tranzit ale vnútromestská doprava, resp. doprava s cieľom v Bratislave. Stav, keď doprava medzi východom a západom hlavného mesta preťažuje hneď dva mosty cez Dunaj, nie je dlhodobo udržateľný a časom si vyžiada riešenie. Východná a južná časť obchvatu Bratislavy, ktorá má vzniknuť v ramci PPP projektu D4R7, síce sčasti odbremení Prístavný most ale vôbec neodľahčí most Lafranconi, ktorý sa bude postupne blížiť k naplneniu kapacity. | 4 | |||||
8 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 50,2 mil. € | 1 | 2 | ||||||||
82,8 km |
4 - 8 |
1 947 mil. € |
384,9 mil. € |
10 088 - 93 344 | 1,4 |
1,9 |
12/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku