✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 94 554 | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 9/2025 (+4,6) | |||||
2 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 12 676 - 16 847 | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | Výstavba 4-pruhovej cesty je tu opodstatnená, presadzované veľkorysé riešenie prvej časti úseku s tunelom popod Jastrabské sedlo však môže byť zbytočne nákladné. Odporúčame zvážiť menej veľkorysé riešenie. Napríklad akceptovaním nižšej návrhovej rýchlosti a zabratím vhodných úsekov súčasnej cesty tam, kde má vyhovujúce parametre a súbežná cesta buď existuje alebo sa dá dostavať s výrazne nižšími nákladmi. | 10/2028 (+3,2) | |||||
3 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 12 070 | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 1/2027 (+4,8) | ||||||
3 úseky |
29,7 km |
4 - 8 |
725 mil. € |
9 654 - 62 652 | 1,3 |
2,0 |
9/2025 - 10/2028 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku