✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||
251,5 km |
13,4 % |
2 - 8 |
3 446 mil. € |
4,5 |
4,5 |
||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 14,0 % | 8 | 149 mil. € | 1 | 1 | ||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 27,4 % | 4 | 785 mil. € | 3 | 3 | ||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 5,1 % | 2 | 73 mil. € | 5 | 4 | ||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 9,7 % | 2 | 176 mil. € | 5 | 5 | ||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | |||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 11,0 % | 2 | 93 mil. € | 5 | 5 | ||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 5 | 5 | |||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | |||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 | 5 | |||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 10,8 % | 2 | 230 mil. € | 5 | 5 | ||
11 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 | 5 | |||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 17,5 % | 2 | 367 mil. € | 5 | 5 | ||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 11,8 % | 2 | 553 mil. € | 5 | 5 | ||
251,5 km |
13,4 % |
2 - 8 |
3 446 mil. € |
4,5 |
4,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku