✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
1 | D1 | 14,9 km | 4 | Hubová, Likavka, Ivachnová | 341 mil. € | 9,5 min. | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||
2 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | Prievoz | 13,3 min. | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||
3 | D1 | 3,5 km | 8 | Ivanka sever | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | |||||
4 | D1 | 13,5 km | 4 | Turany 2, Hubová | 1 235 mil. € | 7,4 min. | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | |||||
5 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | ||||||||
6 | D3 | 11,2 km | 4 | Brodno, Kysucké Nové Mesto | 410 mil. € | 5,1 min. | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | ||||
7 | D1 | 10,6 km | 8 | Senec | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | |||||
61,3 km |
2 - 8 |
2 382 mil. € |
35,3 min. |
12 491 - 62 652 | 1,3 |
1,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku