✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
111,8 km |
3 062 mil. € |
20,7 mil. € |
6 403 - 62 652 | 2,1 |
2,1 |
|||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 341 mil. € | 20,7 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||
2 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
3 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 202 mil. € | 591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | |||||
4 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 149 mil. € | 218 mil. eur | 62 652 | . . . | 1 | 1 | ||||
5 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | ||||||
6 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | ||||||
7 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 12 mil. € | 2 | 1 | |||||||
8 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | ||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 224 mil. € | 154 mil. eur | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | |||||
10 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 234 mil. € | 183 mil. eur | 62 652 | . . . | 2 | 1 | ||||
11 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 93 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||
111,8 km |
3 062 mil. € |
20,7 mil. € |
6 403 - 62 652 | 2,1 |
2,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku