✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
- predĺženie
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 10,9 mil. € | 20,7 mil. € | 2,1 km | 12 491 - 24 900 | 449 - 869 | 1 | 1 | ||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 11,6 mil. € | 37,3 mil. € | 5,0 km | 22 691 - 32 334 | 598 - 1 181 | 1 | 2 | ||||||
3 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 4,6 km | 27 633 - 44 493 | . . . | 537 - 1 008 | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
4 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 4,2 mil. € | 10 088 - 50 895 | 232 - 1 254 | 2 | 1 | |||||||
5 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 4,5 mil. € | 62 652 | . . . | 837 | 1 | 1 | ||||||
6 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 34,7 mil. € | 5,5 km | 13 676 - 21 949 | 422 - 799 | 1 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
7 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 0,3 mil. € | 2 | 1 | |||||||||
8 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 10,3 mil. € | 0,1 km | 13 886 - 21 743 | 426 - 554 | 1 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
9 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 6,1 mil. € | 62 652 | . . . | 837 | 2 | 1 | ||||||
89,1 km |
2 - 8 |
3 139 mil. € |
82,6 mil. € |
57,9 mil. € |
17,3 km |
10 088 - 62 652 | 1,3 |
1,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku