✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
1 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 9,3 km | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 3 | 4 | ||||
2 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 218 mil. eur | 1 | 1 | ||||
3 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 1 | 3 | ||||
4 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 2 | 3 | ||||
5 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 6,2 km | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | |||
6 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 4 | 3 | ||||
7 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 8,3 km | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | |||
8 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 17,5 km | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 3 | 2 | |||
9 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 11,3 km | 1 | 1 | ||||
10 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 183 mil. eur | 2 | 1 | ||||
84,1 km |
2 - 8 |
2 235 mil. € |
52,6 km |
2,1 |
2,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku