✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
34 úsekov |
333,4 km |
2 - 8 |
64 178 m |
7 914 mil. € |
3 407 - 62 652 | 2,8 |
3,1 |
|||||||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | D1 západ | 1 352 m | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 530 | 1 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
2 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | R1 BB - RK | 1 397 m | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 109 - 210 | 2 | 3 | ||||||
3 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | D1 sever | 1 330 m | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 81 - 144 | 1 | 1 | ||||||
4 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | R7 západ | 377 m | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 - 92 | 4 | 5 | ||||||
5 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | R1 BB - RK | 351 m | 155 mil. € | 16 268 | 194 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
6 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | R7 západ | 2 006 m | 227 mil. € | 4 | 4 | ||||||||
7 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | R7 západ | 2 006 m | 172 mil. € | 4 | 4 | ||||||||
8 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | R7 západ | 420 m | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 32 - 113 | 4 | 5 | ||||||
9 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | R2 východ | 1 095 m | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 20 - 78 | 3 | 2 | ||||||
10 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | R4 sever | 487 m | 94 mil. € | 4 001 | 42 | 3 | 3 | ||||||
11 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | R3 sever (Orava) | 1 544 m | 77 mil. € | 2 | 2 | ||||||||
12 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | R3 sever (Orava) | 2 956 m | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 88 - 175 | 2 | 3 | ||||||
13 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | R2 západ | 1 929 m | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 77 - 136 | 2 | 2 | ||||||
14 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | R2 západ | 206 m | 59 mil. € | 12 862 | 115 | 3 | 4 | ||||||
15 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | R2 západ | 1 640 m | 143 mil. € | 12 157 | 35 | 3 | 4 | ||||||
16 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | D3 Kysuce | 2 060 m | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 62 - 103 | 2 | 4 | ||||||
17 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | R2 stred | 3 480 m | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 44 - 143 | 4 | 4 | ||||||
18 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | D3 Kysuce | 3 896 m | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 118 - 245 | 1 | 1 | ||||||
19 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | R4 stred | 2 045 m | 105 mil. € | 14 625 | 181 | 2 | 2 | ||||||
20 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | R2 stred | 1 295 m | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 66 - 121 | 4 | 4 | ||||||
21 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | R1 BB - RK | 2 982 m | 100 mil. € | 11 611 | 152 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
22 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | D3 Kysuce | 624 m | 179 mil. € | 15 053 | 564 | 1 | 2 | ||||||
23 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | D4 sever | 772 mil. € | 3 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||||
24 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | R2 východ | 16 837 m | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 100 - 105 | 3 | 5 | ||||||
25 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | D1 západ | 359 m | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 530 | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
26 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | R4 sever | 2 205 m | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 69 - 141 | 2 | 3 | ||||||
27 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | R4 sever | 1 948 m | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 42 - 71 | 2 | 2 | ||||||
28 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | R2 východ | 397 m | 73 mil. € | 5 587 | 54 | 5 | 4 | ||||||
29 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | D1 západ | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 266 - 354 | 3 | 2 | ||||||
30 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | R2 západ | 2 763 m | 235 mil. € | 7 793 | 82 | 2 | 4 | ||||||
31 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | D4 sever | 133 mil. € | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||||
32 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | D1 sever | 660 m | 321 mil. € | 10 359 | 51 | 3 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | |||||
33 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | R2 stred | 2 458 m | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 42 - 395 | 2 | 2 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
34 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | D3 Kysuce | 1 072 m | 54 mil. € | 7 972 | 67 | 3 | 4 | ||||||
34 úsekov |
333,4 km |
2 - 8 |
64 178 m |
7 914 mil. € |
3 407 - 62 652 | 2,8 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku