✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
prebratie
| ||||||||||
85 úsekov |
1 117,2 km |
2 - 8 |
20 036 mil. € |
116,8 min. |
3,0 |
3,1 |
10/2021 - 10/2021 | |||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 9,5 min. | 1 | 1 | ||||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 8,0 min. | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 | 2 | |||||||
3 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||
4 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||
5 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 13,3 min. | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||||
6 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 5,4 min. | 1 | 2 | 5/2015 | 10/2021 | ||||||
7 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 1 | 3 | 5/2015 | ||||||||
8 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 2,0 min. | 2 | 2 | 7/2014 | |||||||
9 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 0,5 min. | 3 | 4 | 7/2014 | |||||||
10 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 3,2 min. | 2 | 2 | 2/2016 | |||||||
11 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 2 | 1 | 12/2014 | Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby. | ||||||
12 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 1 | 1 | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | |||||||
13 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 1 | 3 | 5/2015 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | ||||||
14 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 2 | 3 | 8/2015 | Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie. | ||||||
15 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 3 | 3 | 12/2014 | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | ||||||
16 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 7,4 min. | 1 | 1 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | ||||||
17 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 1,1 min. | 2 | 2 | 6/2014 | žiadna | |||||
18 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 0,3 min. | 4 | 5 | 11/2014 | žiadna | |||||
19 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 3 | 5 | žiadna | |||||||
20 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 4 | 3 | 8/2015 | žiadna | ||||||
21 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 2 | 2 | 5/2015 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | ||||||
22 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 1,6 min. | 2 | 2 | 6/2014 | žiadna | |||||
23 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | 11/2014 | Územné konanie začaté od 7/2021. | ||||||
24 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | 11/2014 | žiadna | ||||||
25 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 4 | 5 | 11/2014 | Územné konanie začaté od 9/2021. | ||||||
26 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 4,5 min. | 3 | 2 | 4/2015 | žiadna | |||||
27 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | žiadna | |||||||
28 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 1,2 min. | 3 | 3 | 12/2014 | žiadna | |||||
29 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2,5 min. | 2 | 2 | 2/2016 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | |||||
30 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5,2 min. | 2 | 3 | 2/2016 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | |||||
31 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 1,7 min. | 2 | 2 | 9/2014 | Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie. | |||||
32 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 0,5 min. | 3 | 4 | 9/2014 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | |||||
33 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | -0,1 min. | 3 | 4 | 9/2014 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | |||||
34 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 0,9 min. | 2 | 4 | 6/2014 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | |||||
35 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 0,4 min. | 4 | 4 | 7/2014 | žiadna | |||||
36 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 5,1 min. | 1 | 1 | 6/2014 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | |||||
37 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 1,5 min. | 2 | 2 | 12/2014 | žiadna | |||||
38 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 1,1 min. | 4 | 4 | 6/2014 | žiadna | |||||
39 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 4 | 3 | 8/2015 | žiadna | ||||||
40 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 1,2 min. | 1 | 2 | 6/2014 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | |||||
41 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 9/2009 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | ||||||
42 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 0,3 min. | 3 | 5 | 12/2014 | žiadna | |||||
43 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 2 | 1 | žiadna | |||||||
44 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 4,2 min. | 2 | 3 | 12/2014 | žiadna | |||||
45 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 3 | 3 | 8/2015 | žiadna | ||||||
46 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | -0,5 min. | 5 | 4 | 4/2015 | žiadna | |||||
47 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 3 | 2 | žiadna | |||||||
48 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 2 | 4 | 9/2014 | žiadna | ||||||
49 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 2,9 min. | 2 | 4 | 9/2014 | žiadna | |||||
50 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 0,8 min. | 4 | 3 | 12/2014 | žiadna | |||||
51 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 3 | 2 | 5/2015 | žiadna | ||||||
52 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 1,1 min. | 5 | 5 | 4/2015 | žiadna | |||||
53 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 9/2009 | žiadna | ||||||
54 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 0,8 min. | 3 | 3 | žiadna | ||||||
55 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 0,1 min. | 5 | 4 | 12/2014 | žiadna | |||||
56 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 0,1 min. | 5 | 5 | 4/2015 | žiadna | |||||
57 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 1,6 min. | 4 | 3 | 12/2014 | žiadna | |||||
58 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 2,8 min. | 3 | 3 | 12/2014 | žiadna | |||||
59 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 0,8 min. | 4 | 3 | 12/2014 | žiadna | |||||
60 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 4 | 3 | 2/2016 | žiadna | ||||||
61 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 4 | 3 | 2/2016 | žiadna | ||||||
62 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 4 | 4 | 8/2015 | žiadna | ||||||
63 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 4 | 4 | 8/2015 | žiadna | ||||||
64 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 3 | 5 | žiadna | |||||||
65 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 3 | 3 | 2/2016 | žiadna | ||||||
66 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 2,7 min. | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 2 | 2 | 3/2017 | žiadna | ||||
67 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 1,0 min. | 4 | 2 | žiadna | ||||||
68 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 3,3 min. | 3 | 2 | žiadna | ||||||
69 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 5 | 5 | 3/2016 | žiadna | ||||||
70 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 3/2016 | žiadna | ||||||
71 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 3,1 min. | 3 | 3 | 8/2014 | žiadna | |||||
72 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 4,2 min. | 2 | 2 | 8/2014 | žiadna | |||||
73 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 5,6 min. | 4 | 3 | 8/2014 | žiadna | |||||
74 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | -0,3 min. | 3 | 3 | 8/2014 | žiadna | |||||
75 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 4,1 min. | 4 | 3 | 8/2014 | žiadna | |||||
76 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | 2/2016 | žiadna | ||||||
77 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 4 | 4 | 2/2016 | žiadna | ||||||
78 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 | 5 | žiadna | |||||||
79 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 5 | 5 | 5/2016 | žiadna | ||||||
80 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 4 | 2 | 2/2016 | žiadna | ||||||
81 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 | 5 | 6/2014 | žiadna | ||||||
82 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 3 | 4 | žiadna | |||||||
83 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 5 | 5 | 5/2016 | žiadna | ||||||
84 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 4 | 4 | 5/2015 | žiadna | ||||||
85 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 5 | 5 | 5/2016 | žiadna | ||||||
85 úsekov |
1 117,2 km |
2 - 8 |
20 036 mil. € |
116,8 min. |
3,0 |
3,1 |
10/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku