✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
83 úsekov |
1 095,3 km |
2 - 8 |
19 203 mil. € |
3,1 |
3,2 |
||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 89 - 432 | 1 | 1 | |||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 133 - 458 | 1 | 2 | |||||||
3 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||
4 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 146 - 596 | 1 | 2 | ||||||||
5 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 213 - 312 | 1 | 3 | |||||||
6 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 51 - 106 | 2 | 2 | |||||||
7 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 57 - 108 | 3 | 4 | |||||||
8 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 230 - 281 | 2 | 2 | |||||||
9 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 90 - 464 | 2 | 1 | Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby. | |||||
10 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 530 | 1 | 1 | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | |||||
11 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 367 - 547 | 1 | 3 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | |||||
12 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 109 - 210 | 2 | 3 | Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie. | |||||
13 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 169 - 482 | 3 | 3 | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | |||||
14 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 81 - 144 | 1 | 1 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | |||||
15 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 53 | 2 | 2 | žiadna | |||||
16 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 4 - 92 | 4 | 5 | žiadna | |||||
17 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 168 | 3 | 5 | žiadna | |||||
18 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 194 | 4 | 3 | žiadna | |||||
19 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 123 - 165 | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | |||||
20 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 78 - 98 | 2 | 2 | žiadna | |||||
21 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | Územné konanie začaté od 7/2021. | ||||||
22 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | žiadna | ||||||
23 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 32 - 113 | 4 | 5 | Územné konanie začaté od 9/2021. | |||||
24 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 20 - 78 | 3 | 2 | žiadna | |||||
25 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | žiadna | ||||||
26 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 42 | 3 | 3 | žiadna | |||||
27 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | ||||||
28 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 88 - 175 | 2 | 3 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | |||||
29 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 77 - 136 | 2 | 2 | Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie. | |||||
30 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 115 | 3 | 4 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | |||||
31 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 35 | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | |||||
32 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 62 - 103 | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | |||||
33 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 44 - 143 | 4 | 4 | žiadna | |||||
34 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 181 | 2 | 2 | žiadna | |||||
35 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 66 - 121 | 4 | 4 | žiadna | |||||
36 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 152 | 4 | 3 | žiadna | |||||
37 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 564 | 1 | 2 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | |||||
38 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | ||||||
39 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 100 - 105 | 3 | 5 | žiadna | |||||
40 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 530 | 2 | 1 | žiadna | |||||
41 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 69 - 141 | 2 | 3 | žiadna | |||||
42 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 42 - 71 | 2 | 2 | žiadna | |||||
43 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 76 - 172 | 3 | 3 | žiadna | |||||
44 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 54 | 5 | 4 | žiadna | |||||
45 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 266 - 354 | 3 | 2 | žiadna | |||||
46 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 120 - 202 | 2 | 4 | žiadna | |||||
47 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 82 | 2 | 4 | žiadna | |||||
48 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 21 - 33 | 4 | 3 | žiadna | |||||
49 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 112 - 134 | 3 | 2 | žiadna | |||||
50 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 49 - 72 | 5 | 5 | žiadna | |||||
51 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | žiadna | ||||||
52 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 51 | 3 | 3 | žiadna | |||||
53 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 56 - 84 | 5 | 4 | žiadna | |||||
54 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 69 - 107 | 5 | 5 | žiadna | |||||
55 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 30 - 78 | 4 | 3 | žiadna | |||||
56 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 59 - 68 | 4 | 3 | žiadna | |||||
57 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 42 - 55 | 3 | 3 | žiadna | |||||
58 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 12 - 96 | 4 | 3 | žiadna | |||||
59 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 18 - 42 | 4 | 3 | žiadna | |||||
60 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | Liptovská Osada (2) 810 m | 406 mil. € | 79 | 4 | 4 | žiadna | ||||
61 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 118 - 135 | 4 | 4 | žiadna | |||||
62 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 8 - 143 | 3 | 5 | žiadna | |||||
63 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 35 - 248 | 3 | 3 | žiadna | |||||
64 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 42 - 395 | 2 | 2 | žiadna | |||||
65 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 108 | 4 | 2 | žiadna | |||||
66 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 72 - 223 | 3 | 2 | žiadna | |||||
67 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 318 | 5 | 5 | žiadna | |||||
68 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | žiadna | ||||||
69 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 135 - 137 | 3 | 3 | žiadna | |||||
70 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 94 - 185 | 2 | 2 | žiadna | |||||
71 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 95 - 139 | 4 | 3 | žiadna | |||||
72 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 171 - 213 | 3 | 3 | žiadna | |||||
73 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 44 - 151 | 4 | 3 | žiadna | |||||
74 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | žiadna | ||||||
75 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 27 - 240 | 4 | 4 | žiadna | |||||
76 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 14 - 114 | 5 | 5 | žiadna | |||||
77 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 18 - 123 | 5 | 5 | žiadna | |||||
78 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 48 - 73 | 4 | 2 | žiadna | |||||
79 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 55 - 160 | 5 | 5 | žiadna | |||||
80 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 67 | 3 | 4 | žiadna | |||||
81 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 8 - 149 | 5 | 5 | žiadna | |||||
82 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 45 - 182 | 4 | 4 | žiadna | |||||
83 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 5 - 61 | 5 | 5 | žiadna | |||||
83 úsekov |
1 095,3 km |
2 - 8 |
19 203 mil. € |
3,1 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku