✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||
16 úsekov |
217,4 km |
2 - 8 |
22 |
5 078 mil. € |
2,5 |
2,4 |
7/2023 - 8/2037 | |||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 3 | 341 mil. € | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | |||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 | 555 mil. € | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | |||||
3 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 1 | 149 mil. € | 1 | 1 | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | 9/2025 (+4,6) | |||
4 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 2 | 1 235 mil. € | 1 | 1 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | 12/2030 (+4,5) | |||
5 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 0 | 57 mil. € | 3 | 5 | žiadna | 4/2027 (+4,1) | |||
6 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 0 | 12 mil. € | 2 | 1 | žiadna | 1/2027 (+5,0) | |||
7 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 2 | 143 mil. € | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | 12/2028 (+4,3) | |||
8 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 1 | 234 mil. € | 2 | 1 | žiadna | 6/2030 (+6,9) | |||
9 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 2 | 321 mil. € | 3 | 2 | žiadna | 9/2032 (+5,6) | |||
10 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 0 | 321 mil. € | 3 | 3 | žiadna | 9/2033 (+5,8) | |||
11 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 1 | 418 mil. € | 3 | 3 | žiadna | 8/2036 (+7,9) | |||
12 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 2 | 192 mil. € | 2 | 2 | žiadna | 8/2036 (+7,9) | |||
13 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 1 | 139 mil. € | 4 | 3 | žiadna | 8/2036 (+7,7) | |||
14 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 1 | 162 mil. € | 3 | 3 | žiadna | 8/2036 (+7,7) | |||
15 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 1 | 136 mil. € | 4 | 3 | žiadna | 8/2036 (+7,7) | |||
16 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 4 | 662 mil. € | 4 | 4 | žiadna | 8/2037 (+5,9) | |||
16 úsekov |
217,4 km |
2 - 8 |
22 |
5 078 mil. € |
2,5 |
2,4 |
7/2023 - 8/2037 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku