Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)85 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)15 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 3 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 1 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 3 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
 
 
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
 
 
 
 
 
85 úsekov
1 116,9 km
13,8 %
2 - 8
19 837 mil. €
1 065 - 93 344
3,0
3,1
10/2021 - 10/2021
1
D1
14,9 km
29,1 %
4
341 mil. €
12 491 - 24 900
1
1
2
D1
13,5 km
17,2 %
4
555 mil. €
22 691 - 32 334
1
2
3
D4
4,4 km
4 - 6
1
2
4
D4
22,6 km
4 - 6
32 336 - 93 344
.
.
.
1
2
5
R7
6,4 km
4 - 6
27 633 - 44 493
.
.
.
1
1
10/2021
6
D1
7,9 km
23,7 %
4
434 mil. €
19 072 - 21 988
1
2
2/2001
10/2021
7
R4
4,3 km
20,6 %
4
179 mil. €
15 837 - 18 098
1
3
5/2004
8
R2
13,5 km
12,1 %
4
142 mil. €
9 007 - 9 998
2
2
7/2017
11/2004
9
R2
9,1 km
27,9 %
4
267 mil. €
8 780 - 11 203
3
4
7/2017
11/2004
10
R3
4,4 km
30,2 %
2
70 mil. €
10 334 - 11 542
2
2
10/2004
8/2006
11
R4
14,3 km
7,2 %
4
202 mil. €
10 088 - 50 895
2
1
6/2014
Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby.
12
D1
3,5 km
14,0 %
8
149 mil. €
62 652
.
.
.
1
1
12/2009
Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav
13
R4
10,2 km
14,0 %
4
299 mil. €
22 341 - 30 731
1
3
5/2004
Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby.
14
R1
8,1 km
4,7 %
4
173 mil. €
12 387 - 17 316
2
3
4/2010
Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie.
15
R2
6,8 km
22,9 %
4
171 mil. €
11 764 - 50 895
3
3
6/2014
Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby.
16
D1
13,5 km
9,9 %
4
1 235 mil. €
13 676 - 21 949
1
1
9/2014
Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde.
17
R2
6,2 km
5,5 %
2
105 mil. €
5 304
2
2
11/2004
žiadna
18
R7
9,4 km
3,8 %
4
191 mil. €
6 428 - 9 084
4
5
12/2011
žiadna
19
D1
3,8 km
27,0 %
2
57 mil. €
10 312
3
5
žiadna
20
R1
2,7 km
8,1 %
4
155 mil. €
16 268
4
3
4/2010
žiadna
21
R3
6,5 km
22,4 %
2
70 mil. €
6 706 - 9 733
2
2
11/2018
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
22
R2
8,3 km
4,8 %
2
169 mil. €
5 277 - 6 250
2
2
11/2004
žiadna
23
R7
23,5 km
8,5 %
2
227 mil. €
4
4
12/2011
Územné konanie začaté od 7/2021.
24
R7
14,3 km
14,1 %
2
172 mil. €
4
4
12/2011
žiadna
25
R7
8,4 km
5,0 %
4
161 mil. €
6 403 - 9 478
4
5
7/2018
Územné konanie začaté od 9/2021.
26
R2
14,1 km
7,3 %
2
272 mil. €
5 792 - 7 064
3
2
9/2009
žiadna
27
D1
1,1 km
2,9 %
2
12 mil. €
2
1
9/2004
žiadna
28
R4
8,2 km
5,5 %
2
94 mil. €
4 001
3
3
1/2000
žiadna
29
R3
4,9 km
31,5 %
2
77 mil. €
2
2
10/2004
8/2006
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
30
R3
8,3 km
33,3 %
2
199 mil. €
5 550 - 9 787
2
3
10/2004
8/2006
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
31
R2
16,0 km
9,0 %
4
277 mil. €
9 654 - 12 079
2
2
11/2003
Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie.
32
R2
2,7 km
5,4 %
4
59 mil. €
12 862
3
4
11/2003
Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie.
33
R2
6,1 km
24,1 %
4
143 mil. €
12 157
3
4
11/2003
Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených.
34
D3
10,8 km
11,6 %
4
309 mil. €
14 176 - 14 186
2
4
12/1997
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA.
35
R2
20,7 km
12,5 %
2
211 mil. €
6 969 - 10 726
4
4
10/2006
žiadna
36
D3
11,2 km
24,8 %
4
410 mil. €
13 886 - 21 743
1
1
3/2016
7/1997
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA.
37
R4
4,0 km
36,7 %
4
105 mil. €
14 625
2
2
žiadna
38
R2
10,6 km
9,9 %
2
125 mil. €
6 412 - 8 112
4
4
11/2004
žiadna
39
R1
4,6 km
26,6 %
4
100 mil. €
11 611
4
3
4/2010
žiadna
40
D3
4,0 km
15,6 %
4
179 mil. €
15 053
1
2
12/1997
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie.
41
D4
12,4 km
4
772 mil. €
3
4
9/2015
12/2010
Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA).
42
R2
18,0 km
2,5 %
2
224 mil. €
10 140 - 11 010
3
5
6/2016
žiadna
43
D1
10,6 km
0,3 %
8
234 mil. €
62 652
.
.
.
2
1
12/2009
žiadna
44
R4
6,5 km
32,4 %
2
116 mil. €
6 651 - 9 113
2
3
žiadna
45
R4
7,0 km
24,6 %
2
122 mil. €
3 407 - 3 769
2
2
žiadna
46
R1
14,9 km
27,4 %
4
785 mil. €
8 140 - 13 204
3
3
4/2010
žiadna
47
R2
7,8 km
5,1 %
2
73 mil. €
5 587
5
4
9/2009
žiadna
48
D1
19,9 km
6
321 mil. €
42 774 - 54 519
.
.
.
3
2
12/2009
žiadna
49
R2
9,6 km
12,1 %
2
112 mil. €
8 634 - 11 116
2
4
10/2004
žiadna
50
R2
11,5 km
22,1 %
2
235 mil. €
7 793
2
4
10/2004
žiadna
51
R4
7,9 km
57,5 %
2
129 mil. €
2 552 - 2 737
4
3
4/2016
žiadna
52
R3
5,0 km
13,1 %
2
63 mil. €
9 492 - 10 279
3
2
11/2018
žiadna
53
R2
18,0 km
9,7 %
2
176 mil. €
5 189 - 6 389
5
5
2/2016
žiadna
54
D4
3,6 km
4
133 mil. €
5
5
8/2010
žiadna
55
R2
14,0 km
5,5 %
2
117 mil. €
5 809 - 8 826
5
4
6/2016
žiadna
56
R2
9,8 km
11,0 %
2
93 mil. €
6 452 - 10 032
5
5
9/2009
žiadna
57
R4
8,0 km
36,3 %
2
133 mil. €
5 814 - 7 518
4
3
žiadna
58
R4
7,5 km
24,3 %
2
124 mil. €
3 769 - 3 897
3
3
žiadna
59
R4
6,0 km
17,0 %
2
101 mil. €
3 782 - 6 302
4
3
žiadna
60
R6
11,2 km
26,4 %
2
182 mil. €
7 234
4
3
10/2018
4/2008
žiadna
61
R6
11,3 km
30,1 %
2
222 mil. €
2 561 - 5 054
4
3
10/2018
4/2008
žiadna
62
R1
11,5 km
7,9 %
4
406 mil. €
7 784
4
4
4/2010
žiadna
63
R1
9,5 km
18,4 %
4
339 mil. €
9 704 - 13 715
4
4
4/2010
žiadna
64
R8
54,9 km
4
1 020 mil. €
4 151 - 11 477
3
5
4/2010
žiadna
65
R3
14,0 km
7,3 %
4
191 mil. €
14 233 - 18 874
3
3
4/2021
9/2010
žiadna
66
R2
17,5 km
20,7 %
4
287 mil. €
12 819 - 29 988
2
2
11/2008
žiadna
67
R3
8,7 km
2,0 %
2
94 mil. €
7 211
4
2
4/2019
žiadna
68
R3
10,9 km
9,5 %
2
129 mil. €
5 586 - 10 745
3
2
4/2019
žiadna
69
D2
8,5 km
6
90 mil. €
32 968
.
.
.
5
5
žiadna
70
D2
6,9 km
6
107 mil. €
5
5
žiadna
71
D1
12,6 km
1,3 %
4
418 mil. €
9 503 - 9 802
3
3
žiadna
72
D1
18,2 km
2,3 %
4
192 mil. €
6 207 - 8 525
2
2
žiadna
73
D1
15,8 km
1,1 %
4
139 mil. €
4 033 - 8 369
4
3
žiadna
74
D1
12,1 km
3,2 %
4
162 mil. €
10 444 - 14 783
3
3
žiadna
75
D1
15,5 km
2,2 %
4
136 mil. €
1 698 - 6 812
4
3
žiadna
76
R3
14,0 km
18,9 %
2
305 mil. €
3
3
2/2020
žiadna
77
R2
49,0 km
5,3 %
2
662 mil. €
5 762 - 14 648
4
4
10/2004
žiadna
78
R1
42,1 km
4
631 mil. €
5 713 - 13 545
5
5
žiadna
79
R7
29,2 km
10,8 %
2
230 mil. €
2 156 - 6 890
5
5
12/2011
žiadna
80
R3
10,3 km
0,9 %
2
92 mil. €
5 098 - 5 557
4
2
9/2010
žiadna
81
D3
3,1 km
4
60 mil. €
5 420 - 8 693
5
5
žiadna
82
R5
1,7 km
55,2 %
2
54 mil. €
7 972
3
4
10/2009
žiadna
83
R7
32,8 km
17,5 %
2
367 mil. €
2 228 - 6 331
5
5
2/2016
žiadna
84
R3
58,5 km
21,1 %
2
611 mil. €
3 247 - 11 434
4
4
11/2018
žiadna
85
R7
71,3 km
11,8 %
2
553 mil. €
1 065 - 4 239
5
5
9/2015
žiadna
 
 
 
85 úsekov
1 116,9 km
13,8 %
2 - 8
19 837 mil. €
1 065 - 93 344
3,0
3,1
10/2021 - 10/2021
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku