✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
31 úsekov |
268,3 km |
2 - 8 |
5 137 mil. € |
4 001 - 93 344 | 2,1 |
2,6 |
7/2021 - po 2040 |
10/2021 - 10/2021 | ||||||||||
1 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | R 31,5/120 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 503 - 3 183 | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | 10/2021 | ||||||
2 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | R 24,5/100 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 904 - 3 909 | 2 | 1 | 10/2024 (+2,6) | ||||||
3 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | 94 mil. € | 4 001 | 1 490 | 3 | 3 | 6/2027 (+4,7) | ||||||
4 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | R 24,5/100 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 964 - 1 246 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | |||||||
5 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | R 24,5/100 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 2 404 - 2 267 | 1 | 3 | 1/2027 (+4,8) | ||||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | R 24,5/80, plánované v 1/2-profile | 77 mil. € | 2 | 2 | 10/2028 (+4,1) | ||||||||
7 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | R 24,5/80, plánované v 1/2-profile | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 782 - 1 231 | 2 | 3 | 10/2028 (+4,1) | ||||||
8 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | R 24,5/100 v polovičnom profile | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 1 307 - 1 203 | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | |||||||
9 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | 105 mil. € | 5 304 | 954 | 2 | 2 | 3/2026 (+4,7) | ||||||
10 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 1 189 - 1 517 | 2 | 4 | 3/2031 (+5,9) | ||||||
11 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | R 24,5/100 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 770 - 3 909 | 3 | 3 | 7/2026 (+4,3) | ||||||
12 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | DSP spracovaná na R 17,5/100, vyhlásená súťaž na zhotoviteľa stavby na R 24,5/100 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 1 657 - 1 567 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | |||||||
13 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | R 24,5/120(100) | 143 mil. € | 12 157 | 1 811 | 3 | 4 | 12/2028 (+4,3) | ||||||
14 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 1 217 - 1 494 | 4 | 4 | 4/2028 (+4,8) | ||||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | R 24,5/120(100) | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 1 577 - 2 085 | 2 | 2 | 10/2028 (+3,2) | ||||||
16 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | R 24,5/100 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 1 474 - 1 473 | 2 | 2 | 2021 (+1,1) | |||||||
17 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 235 mil. € | 7 793 | 1 259 | 2 | 4 | 9/2031 (+5,4) | ||||||
18 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 714 - 765 | 3 | 2 | 12/2029 (+5,4) | ||||||
19 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | R 24,5/120(100) | 59 mil. € | 12 862 | 1 935 | 3 | 4 | 10/2028 (+4,2) | ||||||
20 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 977 - 1 002 | 2 | 2 | 8/2026 (+5,1) | ||||||
21 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | R 22,5/100 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 775 - 1 092 | 2 | 3 | 4/2026 (+3,7) | ||||||
22 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | D 33,5/120, D 26,5/120 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||||
23 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | D 33,5/120, D 26,5/120 | 32 336 - 93 344 | . . . | 3 640 - 7 825 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||
24 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | D 24,5/80 | 179 mil. € | 15 053 | 3 812 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 11/2030 (+6,4) | |||||
25 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | D 26,5/100 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 538 - 614 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||
26 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | D 41/120 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 6 104 | 1 | 1 | 9/2025 (+4,6) | |||||
27 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | D 41/120 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 6 104 | 2 | 1 | 6/2030 (+6,9) | |||||
28 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | D 26,5/100 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 602 - 4 842 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | |||||||
29 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | D 26,5/100 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 935 - 2 218 | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | 10/2021 | ||||||
30 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | R 11,5/80 | 57 mil. € | 10 312 | 757 | 3 | 5 | 4/2027 (+4,1) | ||||||
31 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | D 11,5/80 | 12 mil. € | 2 | 1 | 1/2027 (+5,0) | ||||||||
31 úsekov |
268,3 km |
2 - 8 |
5 137 mil. € |
4 001 - 93 344 | 2,1 |
2,6 |
7/2021 - po 2040 |
10/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku