Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)32 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)11 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 1 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 1 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
#
dátum
 
 
plánovaný
odhad NDS
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
 
 
 
 
273,6 km
2 - 8
6 489 mil. €
4 001 - 62 652
2,7
3,0
1
3/2020
9,1 km
4
267 mil. €
8 780 - 11 203
3
4
2
3.
3/2022
3,5 km
8
149 mil. €
62 652
.
.
.
1
1
Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav
3
4.
9/2022
10,2 km
4
299 mil. €
22 341 - 30 731
1
3
Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby.
4
5.
4/2023
8,1 km
4
173 mil. €
12 387 - 17 316
2
3
Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie.
5
6.
7/2023
6,8 km
4
171 mil. €
11 764 - 50 895
3
3
Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby.
6
7.
2/2024
13,5 km
4
1 235 mil. €
13 676 - 21 949
1
1
Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde.
7
8. - 9.
3/2024
6,2 km
2
105 mil. €
5 304
2
2
žiadna
8
8. - 9.
3/2024
9,4 km
4
191 mil. €
6 428 - 9 084
4
5
žiadna
9
10.
4/2024
3,8 km
2
57 mil. €
10 312
3
5
žiadna
10
11.
6/2024
2,7 km
4
155 mil. €
16 268
4
3
žiadna
11
12.
7/2024
6,5 km
2
70 mil. €
6 706 - 9 733
2
2
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
12
13.
8/2024
8,3 km
2
169 mil. €
5 277 - 6 250
2
2
žiadna
13
14. - 15.
10/2024
23,5 km
2
227 mil. €
4
4
Územné konanie začaté od 7/2021.
14
14. - 15.
10/2024
14,3 km
2
172 mil. €
4
4
žiadna
15
16. - 17.
12/2024
8,4 km
4
161 mil. €
6 403 - 9 478
4
5
Územné konanie začaté od 9/2021.
16
16. - 17.
12/2024
14,1 km
2
272 mil. €
5 792 - 7 064
3
2
žiadna
17
18.
4/2025
1,1 km
2
12 mil. €
2
1
žiadna
18
19.
6/2025
8,2 km
2
94 mil. €
4 001
3
3
žiadna
19
20. - 23.
10/2025
4,9 km
2
77 mil. €
2
2
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
20
20. - 23.
10/2025
8,3 km
2
199 mil. €
5 550 - 9 787
2
3
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
21
20. - 23.
10/2025
16,0 km
4
277 mil. €
9 654 - 12 079
2
2
Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie.
22
20. - 23.
10/2025
2,7 km
4
59 mil. €
12 862
3
4
Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie.
23
24.
12/2025
6,1 km
4
143 mil. €
12 157
3
4
Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených.
24
25.
1/2026
10,8 km
4
309 mil. €
14 176 - 14 186
2
4
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA.
25
26.
4/2026
20,7 km
2
211 mil. €
6 969 - 10 726
4
4
žiadna
26
27.
5/2026
11,2 km
4
410 mil. €
13 886 - 21 743
1
1
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA.
27
28. - 29.
8/2026
10,6 km
2
125 mil. €
6 412 - 8 112
4
4
žiadna
28
30.
10/2026
4,6 km
4
100 mil. €
11 611
4
3
žiadna
29
31.
11/2026
4,0 km
4
179 mil. €
15 053
1
2
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie.
30
34. - 36.
6/2027
10,6 km
8
234 mil. €
62 652
.
.
.
2
1
žiadna
31
44. - 45.
2/2029
3,6 km
4
133 mil. €
5
5
žiadna
32
71. - 78.
po 2040
1,7 km
2
54 mil. €
7 972
3
4
žiadna
 
 
 
 
273,6 km
2 - 8
6 489 mil. €
4 001 - 62 652
2,7
3,0
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku