✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
250,1 km |
2 - 8 |
5 951 mil. € |
4 001 - 62 652 | 2,5 |
2,8 |
|||||||
1 | R4 | 4,3 km | 4 | R 24,5/100 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||
2 | R2 | 13,5 km | 4 | R 24,5/100 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||
3 | R2 | 9,1 km | 4 | DSP spracovaná na R 17,5/100, vyhlásená súťaž na zhotoviteľa stavby na R 24,5/100 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||
4 | R4 | 14,3 km | 4 | R 24,5/100 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | ||||
5 | D1 | 3,5 km | 8 | D 41/120 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | |||
6 | R4 | 10,2 km | 4 | R 24,5/100 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | ||||
7 | R1 | 8,1 km | 4 | R 22,5/100 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | ||||
8 | R2 | 6,8 km | 4 | R 24,5/100 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | ||||
9 | D1 | 13,5 km | 4 | D 26,5/100 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | ||||
10 | R2 | 6,2 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | ||||
11 | R7 | 9,4 km | 4 | R 24,5/120 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | ||||
12 | D1 | 3,8 km | 2 | R 11,5/80 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | ||||
13 | R1 | 2,7 km | 4 | R 24,5/80 | 155 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | ||||
14 | R3 | 6,5 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | ||||
15 | R2 | 8,3 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | ||||
16 | R7 | 23,5 km | 2 | R 11,5/120 | 227 mil. € | 4 | 4 | |||||
17 | R7 | 14,3 km | 2 | R 11,5/120 | 172 mil. € | 4 | 4 | |||||
18 | R7 | 8,4 km | 4 | R 24,5/120 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | ||||
19 | R2 | 14,1 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | ||||
20 | D1 | 1,1 km | 2 | D 11,5/80 | 12 mil. € | 2 | 1 | |||||
21 | R4 | 8,2 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | 94 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | ||||
22 | D3 | 10,8 km | 4 | D 24,5/80 (100) | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | ||||
23 | D3 | 11,2 km | 4 | D 24,5/80 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | ||||
24 | D3 | 4,0 km | 4 | D 24,5/80 | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | ||||
25 | D1 | 10,6 km | 8 | D 41/120 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | |||
26 | R3 | 7,9 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | ||||
27 | R3 | 14,0 km | 4 | R 24,5/120 (100) | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | ||||
28 | R5 | 1,7 km | 2 | R 11,5/70 | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | ||||
250,1 km |
2 - 8 |
5 951 mil. € |
4 001 - 62 652 | 2,5 |
2,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku