✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 4,5 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | |||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 6,1 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | Od roku 2008 projektované rozšírenie D1 na 6-pruh + obojstranné kolektorové pásy (spolu 10 pruhov!) bolo prehnane veľkorysé a nákladné. Žiaľ, NDS upustila od kolektorov a nahradila ich plánom rozšírenia samotnej diaľnice po Senec na 8-pruh až potom, čo dlhé roky živila nesplniteľné očakávania a premárnila mnoho rokov i milióny eur nákladov prípravou zlého riešenia. O triezvejšom riešení bez kolektorov ale s 8-pruhom na D1 sa už viac rokov hovorí, príprava však stagnuje. | ||||
3 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 2,4 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | |||||
4 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 7,9 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | ||||||
5 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 0,2 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||||
5 úsekov |
38,5 km |
2 - 8 |
845 mil. € |
21,1 mil. € |
6 452 - 62 652 | 2,2 |
2,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku