✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 36,3 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | |||||
2 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 16,2 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | ||||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 13,0 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | Po plánovanom rozšírení diaľnice D1 z Bratislavy do Senca na 8-pruh a ďalej do Trnavy na plnohodnotný 6-pruh nebude nová súbežná 4-pruhová rýchlocesta ešte veľmi dlho potrebná. | 5 | |||||
4 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 25,8 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | ||||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 18,7 mil. € | 12 862 | 3 | Súčasná cesta I/9 v tomto úseku je prehľadná, dostatočne široká a vedie mimo obcí. Potrebuje len generálnu prestavbu úplne zdegradovanej betónovej vozovky, ktorú má už pripravenú Slovenská správa ciest. Po jej uskutočnení bude cesta I/9 od diaľnice D1 po Mníchovu Lehotu najmenej problémová z celého ťahu po Nováky. | 4 | |||||
5 úsekov |
67,9 km |
4 - 8 |
1 329 mil. € |
16,8 mil. € |
5 713 - 62 652 | 2,8 |
3,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku