✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||||||
1 | 3. | 3/2022 | ![]() | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 6,3 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | 3/2022 | 9/2025 (+4,6) | ||
2 | 24. | 12/2025 | ![]() | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 5,8 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | 12/2025 | 12/2028 (+4,3) | |||
3 | 41. | 9/2028 | ![]() | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 6,1 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | žiadna | 9/2028 | 9/2031 (+5,4) | |||
3 úseky |
21,1 km |
2 - 8 |
527 mil. € |
18,2 mil. € |
7 793 - 62 652 | 2,0 |
3,0 |
3/2022 - 9/2028 |
9/2025 - 9/2031 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku