✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 20,0 min. | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | Plný profil diaľnice tu je naliehavo potrebný, technické riešenie časti úseku sa ukázalo ako nevhodné (vedenie trasy cez ťažko stabilizovateľný zosuv), nové riešenie sa javí ako lepšie. K voľbe zlého riešenia prispeli šibeničné termíny pre projektantov v honbe za PPP projektmi ešte v roku 2008. Náprava chyby a nové projektovanie a povoľovanie až vo fáze výstavby spôsobí, že dokončenie úseku sa oproti zmluvnému termínu (jún 2017) omešká o viac ako 5 rokov. | ||||||
2 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 1,0 | |||||
3 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 1,0 | ||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 2,3 min. | 12 862 | 3 | 4 | Projektované riešenie je úplne neprimerané, zbytočne nákladné a v kontexte iných potrieb neobhájiteľné. Je nutné ho zásadne preriešiť, napríklad prestavbou súčasnej cesty I/9 na 4-pruh. Na tomto úseku totiž cesta vedie mimo obcí a má veľmi dobré smerové aj výškové vedenie vhodné aj pre rýchlostnú cestu. Stačí k nej dobudovať ďalšie 2 jazdné pruhy, čo je reálne s oveľa nižšími nákladmi v porovnaní s plánovaním riešením 4-pruhu v novej trase. | 4,0 | ||||
31,3 km |
4 - 8 |
848 mil. € |
22,3 min. |
12 491 - 62 652 | 1,5 |
2,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku