✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
>12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
188,3 km |
2 - 8 |
9 |
4 953 mil. € |
5 277 - 62 652 | 2,5 |
2,9 |
|||||||||||
1 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 | 555 mil. € | 2030 | 22 691 - 32 334 | 639 - 3 702 | 1 | 2 | ||||||
2 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 2030 | 8 780 - 11 203 | 1 143 - 1 188 | 3 | 4 | |||||||
3 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 1 | 202 mil. € | 2025 | 10 088 - 50 895 | 477 - 2 380 | 2 | 1 | Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby. | ||||
4 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 2030 | 62 652 | . . . | 4 737 | 1 | 1 | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | ||||
5 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 2030 | 22 341 - 30 731 | 953 - 1 474 | 1 | 3 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | |||||
6 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 1 | 173 mil. € | 2030 | 12 387 - 17 316 | 434 - 541 | 2 | 3 | Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie. | ||||
7 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 0 | 171 mil. € | 2035 | 11 764 - 50 895 | 264 - 2 380 | 3 | 3 | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | ||||
8 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 2030 | 13 676 - 21 949 | 1 381 - 2 502 | 1 | 1 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | |||||
9 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 1 | 105 mil. € | 2030 | 5 304 | 704 | 2 | 2 | žiadna | ||||
10 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 2030 | 6 428 - 9 084 | 565 - 883 | 4 | 5 | žiadna | |||||
11 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 2022 | 10 312 | 351 | 3 | 5 | žiadna | |||||
12 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 2030 | 16 268 | 1 263 | 4 | 3 | žiadna | |||||
13 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 2030 | 6 706 - 9 733 | 742 - 818 | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | |||||
14 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 2030 | 5 277 - 6 250 | 692 - 710 | 2 | 2 | žiadna | |||||
15 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 1 | 227 mil. € | 2030 | 4 | 4 | Územné konanie začaté od 7/2021. | ||||||
16 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 1 | 172 mil. € | 2030 | 4 | 4 | žiadna | ||||||
17 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 2030 | 6 403 - 9 478 | 749 - 874 | 4 | 5 | Územné konanie začaté od 9/2021. | |||||
18 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 1 | 272 mil. € | 2030 | 5 792 - 7 064 | 456 - 489 | 3 | 2 | žiadna | ||||
19 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2030 | 2 | 1 | žiadna | |||||||
20 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 2 | 309 mil. € | 2030 | 14 176 - 14 186 | 2 105 - 2 649 | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | ||||
188,3 km |
2 - 8 |
9 |
4 953 mil. € |
5 277 - 62 652 | 2,5 |
2,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku