✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
26 úsekov |
239,3 km |
2 - 8 |
4 187 mil. € |
34,6 min. |
2,4 |
2,8 |
||||||||
1 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 8,0 min. | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 | 2 | |||||
2 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||
3 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||
4 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 1 | 3 | |||||||
5 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 2,0 min. | 2 | 2 | ||||||
6 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 0,5 min. | 3 | 4 | ||||||
7 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 3,2 min. | 2 | 2 | ||||||
8 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 2 | 1 | ||||||
9 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 1 | 1 | ||||||
10 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 1 | 3 | ||||||
11 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 2 | 3 | ||||||
12 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 3 | 3 | ||||||
13 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 1,1 min. | 2 | 2 | |||||
14 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 0,3 min. | 4 | 5 | |||||
15 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 3 | 5 | ||||||
16 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 1,6 min. | 2 | 2 | |||||
17 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | ||||||
18 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 4,5 min. | 3 | 2 | |||||
19 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | ||||||
20 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 1,2 min. | 3 | 3 | |||||
21 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2,5 min. | 2 | 2 | |||||
22 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5,2 min. | 2 | 3 | |||||
23 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 0,4 min. | 4 | 4 | |||||
24 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 1,1 min. | 4 | 4 | |||||
25 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 2,9 min. | 2 | 4 | |||||
26 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 | 5 | ||||||
26 úsekov |
239,3 km |
2 - 8 |
4 187 mil. € |
34,6 min. |
2,4 |
2,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku