✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||
203,2 km |
2 - 8 |
5 068 mil. € |
2,3 |
||||||||||
1 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | Prešov - sever | 179 mil. € | 1 | 2/2015 | |||||
2 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | Kriváň | 267 mil. € | 3 | 7/2010 | |||||
3 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | Nižná,
Nižná - sever | 70 mil. € | 2 | 5/2009 | |||||
4 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | Košice-juh, Krásna, Hrašovík | 202 mil. € | 2 | 11/2013 | ||||
5 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | Ivanka sever | 149 mil. € | 1 | 11/2011 | ||||
6 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | Kapušany | 299 mil. € | 1 | 2/2015 | ||||
7 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | Šalková | 173 mil. € | 2 | 11/2010 | ||||
8 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | Ludvíkov Dvor, Haniska | 171 mil. € | 3 | 11/2013 | ||||
9 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | Turany 2, Hubová | 1 235 mil. € | 1 | 9/2007 | ||||
10 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 2 | 6/2008 | |||||
11 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | Holice s I/63, D. Streda s III/06325 | 191 mil. € | 4 | 4/2020 | ||||
12 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 3 | 2/2009 | |||||
13 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | privádzač Krupina | 70 mil. € | 2 | 12/2019 | ||||
14 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | Zacharovce, Bátka | 169 mil. € | 2 | 10/2008 | ||||
15 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | Zemné | 227 mil. € | 4 | 9/2020 | ||||
16 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | Nové Zámky | 172 mil. € | 4 | 9/2020 | ||||
17 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | Mliečany s II/507, Dolný Bar | 161 mil. € | 4 | 1/2021 | ||||
18 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | Rožňava, Jablonov nad Turňou | 272 mil. € | 3 | 6/2013 | ||||
19 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 6/2013 | |||||
20 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | Krásno nad Kysucou | 309 mil. € | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 9/2006 | |||
21 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | Brodno, Kysucké Nové Mesto | 410 mil. € | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | 2007 | |||
22 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | Nováky - západ | 112 mil. € | 2 | 7/2011 | ||||
23 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | Svrčinovec, Svrčinovec - hranica | 54 mil. € | 3 | 12/2013 | ||||
203,2 km |
2 - 8 |
5 068 mil. € |
2,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku