✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
23 úsekov |
2 - 8 |
4 873 mil. € |
4 001 - 62 652 | 3,0 |
||||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 4 | 173 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 12 387 - 17 316 | 3 | ||||||
2 | 3. | 3/2022 | D1 | 8 | 149 mil. € | 218 mil. eur | 62 652 | . . . | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 2 | 105 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 5 304 | 2 | ||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 2 | 77 mil. € | 2 | ||||||||
5 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 2 | 227 mil. € | 4 | ||||||||
6 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 5 | |||||||
7 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 4 | 406 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 7 784 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
8 | 6. | 7/2023 | R2 | 4 | 171 mil. € | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
9 | 24. | 12/2025 | R2 | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 4 | |||||||
10 | 12. | 7/2024 | R3 | 2 | 70 mil. € | 271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | ||||||
11 | 19. | 6/2025 | R4 | 2 | 94 mil. € | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 4 001 | 3 | ||||||
12 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 5 | |||||||
13 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | |||||||
14 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 3 | |||||||
15 | 4. | 9/2022 | R4 | 4 | 299 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 22 341 - 30 731 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
16 | 10. | 4/2024 | D1 | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
17 | 18. | 4/2025 | D1 | 2 | 12 mil. € | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | |||||||
18 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 2 | 272 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 792 - 7 064 | 2 | ||||||
19 | 11. | 6/2024 | R1 | 4 | 155 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 16 268 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
20 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 4 | |||||||
21 | 7. | 2/2024 | D1 | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | |||||||
22 | 13. | 8/2024 | R2 | 2 | 169 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | ||||||
23 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 2 | 172 mil. € | 4 | ||||||||
23 úsekov |
2 - 8 |
4 873 mil. € |
4 001 - 62 652 | 3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku