✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
14 úsekov |
107,1 km |
2 - 8 |
2 056 mil. € |
36,5 km |
5 277 - 62 652 | 2,8 |
3,1 |
|||||||
1 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
2 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 6,2 km | 5 304 | 2 | 2 | ||||||
3 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
4 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | |||||||
5 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 8,3 km | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | ||||||
6 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | ||||||||
7 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | ||||||||
8 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | |||||||
9 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | |||||||
10 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 10,8 km | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | ||||||
11 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 11,2 km | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | ||||||
12 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
13 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
14 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | |||||||
14 úsekov |
107,1 km |
2 - 8 |
2 056 mil. € |
36,5 km |
5 277 - 62 652 | 2,8 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku