✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
14 úsekov |
152,9 km |
2 - 8 |
5 277 - 62 652 | 2,7 |
3,0 |
|||||||
1 | ![]() | D1 | 3,5 km | 8 | 62 652 | . . . | 1 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
2 | ![]() | R2 | 6,2 km | 2 | 5 304 | 2 | 2 | |||||
3 | ![]() | D1 | 3,8 km | 2 | 10 312 | 3 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||
4 | ![]() | R3 | 6,5 km | 2 | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | |||||
5 | ![]() | R2 | 8,3 km | 2 | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | |||||
6 | ![]() | R7 | 23,5 km | 2 | 4 | 4 | ||||||
7 | ![]() | R7 | 14,3 km | 2 | 4 | 4 | ||||||
8 | ![]() | R7 | 8,4 km | 4 | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | |||||
9 | ![]() | D1 | 1,1 km | 2 | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | |||||
10 | ![]() | D3 | 10,8 km | 4 | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | |||||
11 | ![]() | D3 | 11,2 km | 4 | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | |||||
12 | ![]() | R1 | 4,6 km | 4 | 11 611 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
13 | ![]() | R2 | 49,0 km | 2 | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom. | ||||
14 | ![]() | R5 | 1,7 km | 2 | 7 972 | 3 | 4 | |||||
14 úsekov |
152,9 km |
2 - 8 |
5 277 - 62 652 | 2,7 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku