✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||
14 úsekov |
143,7 km |
2 - 8 |
2 498 mil. € |
159,3 mil. € |
2 206 mil. € |
2 228 - 62 652 | 2,6 |
3,1 |
|||||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 11,1 mil. € | 127 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | |||||
2 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 2,3 mil. € | 97 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | ||||||
3 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 7,5 mil. € | 210 mil. € | 4 | 4 | |||||||
4 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 5,8 mil. € | 58 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | ||||||
5 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 15,4 mil. € | 278 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||||
6 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 25,1 mil. € | 130 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | ||||||
7 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 19,0 mil. € | 204 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | ||||||
8 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 2,5 mil. € | 52 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | ||||||
9 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 0,8 mil. € | 10 mil. € | 2 | 1 | |||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 2,9 mil. € | 49 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 40,0 mil. € | 302 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ||||||
12 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5,8 mil. € | 156 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | ||||||
13 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 2,8 mil. € | 163 mil. € | 4 | 4 | |||||||
14 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 18,4 mil. € | 370 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | |||||
14 úsekov |
143,7 km |
2 - 8 |
2 498 mil. € |
159,3 mil. € |
2 206 mil. € |
2 228 - 62 652 | 2,6 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku