✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
13 úsekov |
103,9 km |
2 - 8 |
14 |
1 996 mil. € |
19,3 mil. € |
5 277 - 62 652 | 2,6 |
2,9 |
||||||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 1 | 149 mil. € | 42,5 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
2 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 0 | 105 mil. € | 17,0 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | žiadna | ||||||
3 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 0 | 57 mil. € | 15,0 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | žiadna | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||||
4 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 1 | 70 mil. € | 10,7 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | ||||||
5 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 2 | 169 mil. € | 20,3 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | žiadna | ||||||
6 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 1 | 227 mil. € | 10,2 mil. € | 4 | 4 | Územné konanie začaté od 7/2021. | |||||||
7 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 1 | 172 mil. € | 12,1 mil. € | 4 | 4 | žiadna | |||||||
8 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 2 | 161 mil. € | 18,7 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | Územné konanie začaté od 9/2021. | ||||||
9 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 0 | 12 mil. € | 10,8 mil. € | 2 | 1 | žiadna | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | ||||||
10 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 1 | 309 mil. € | 28,6 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | ||||||
11 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 2 | 410 mil. € | 36,7 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | ||||||
12 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 1 | 100 mil. € | 21,7 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | žiadna | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 2 | 54 mil. € | 31,7 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | žiadna | ||||||
13 úsekov |
103,9 km |
2 - 8 |
14 |
1 996 mil. € |
19,3 mil. € |
5 277 - 62 652 | 2,6 |
2,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku