✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
stavebné práce
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
14 úsekov |
124,6 km |
2 - 8 |
2 393 mil. € |
2 150 mil. € |
5 189 - 62 652 | 2,7 |
3,1 |
|||||||
1 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 127 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | |||||
2 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 97 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | ||||||
3 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 52 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | ||||||
4 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 58 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | ||||||
5 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 156 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | ||||||
6 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 210 mil. € | 4 | 4 | |||||||
7 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 163 mil. € | 4 | 4 | |||||||
8 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 130 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | ||||||
9 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 10 mil. € | 2 | 1 | |||||||
10 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 278 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | ||||||
11 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 370 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | ||||||
12 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 151 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||||
13 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 300 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | ||||||
14 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 49 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | ||||||
14 úsekov |
124,6 km |
2 - 8 |
2 393 mil. € |
2 150 mil. € |
5 189 - 62 652 | 2,7 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku