✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||
102,0 km |
2 - 8 |
2 085 mil. € |
5 277 - 62 652 | 2,3 |
2,8 |
||||||||||
1 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 022 | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||
2 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 94 554 | 62 652 | . . . | 1 | 1 | ||||
3 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 12 495 - 26 580 | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | |||||
4 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 6 705 | 5 304 | 2 | 2 | |||||
5 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 4 963 | 10 312 | 3 | 5 | |||||
6 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 3 821 | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | |||||
7 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 7 668 | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | |||||
8 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 12 104 | 4 | 4 | ||||||
9 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 10 118 | 4 | 4 | ||||||
10 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 4 984 | 2 | 1 | ||||||
11 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 28 654 | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | ||||
12 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 38 080 | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | ||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 12 176 | 7 972 | 3 | 4 | |||||
102,0 km |
2 - 8 |
2 085 mil. € |
5 277 - 62 652 | 2,3 |
2,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku