✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
12 úsekov |
143,0 km |
2 - 8 |
2 505 mil. € |
4 151 - 62 652 | 2,7 |
3,3 |
|||||||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | D 41/120 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | ||||||
2 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | |||||||
3 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | R 11,5/80 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | |||||||
4 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | |||||||
5 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | |||||||
6 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | R 11,5/120 | 227 mil. € | 4 | 4 | ||||||||
7 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | R 11,5/120 | Nové Zámky | 172 mil. € | 4 | 4 | |||||||
8 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | R 24,5/120 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | |||||||
9 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | D 11,5/80 | 12 mil. € | 2 | 1 | ||||||||
10 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | D 24,5/80 (100) | Oščadnica | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||||
11 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | R 24,5/100 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | R 11,5/70 | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | |||||||
12 úsekov |
143,0 km |
2 - 8 |
2 505 mil. € |
4 151 - 62 652 | 2,7 |
3,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku