✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 331 m | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 12/2024 | |||||
2 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 154 m | 162 mil. € | -0,3 min. | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 8/2031 | |||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | ||||||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 336 m | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 300 m | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | |||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | ||||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 128 m | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | |||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 1 114 m | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 619 m | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | |||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 1 130 m | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||||
10 úsekov |
271,7 km |
6 112 m |
2 995 mil. € |
-0,3 min. |
1 065 - 62 652 | 4,1 |
3,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku