✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 0,0 % | 4 | 537 m | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | ||||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 8,0 % | 2 | 1 965 m | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 0,0 % | 2 | 9 563 m | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
3 úseky |
101,3 km |
1,4 % |
2 - 4 |
12 065 m |
891 mil. € |
1 065 - 14 783 | 4,3 |
4,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku