✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
323,3 km |
14,0 % |
2 - 4 |
4 732 mil. € |
113,3 mil. € |
14,4 mil. € |
1 698 - 50 895 | 4,0 |
3,5 |
|||||||||
1 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 22,9 % | 4 | 171 mil. € | 2,6 mil. € | 25,1 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
2 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 3,8 % | 4 | 191 mil. € | 1,4 mil. € | 20,2 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | |||||
3 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 8,1 % | 4 | 155 mil. € | 3,4 mil. € | 38,8 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
4 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 8,5 % | 2 | 227 mil. € | 2,8 mil. € | 10,2 mil. € | 4 | 4 | ||||||
5 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 14,1 % | 2 | 172 mil. € | 2,1 mil. € | 12,1 mil. € | 4 | 4 | ||||||
6 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 5,0 % | 4 | 161 mil. € | 0,9 mil. € | 18,7 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | |||||
7 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 12,5 % | 2 | 211 mil. € | 3,8 mil. € | 10,2 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | |||||
8 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 9,9 % | 2 | 125 mil. € | 1,8 mil. € | 11,8 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | |||||
9 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 26,6 % | 4 | 100 mil. € | 3,9 mil. € | 21,7 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
10 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 57,5 % | 2 | 129 mil. € | 8,3 mil. € | 16,3 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | |||||
11 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 10,1 % | 2 | 71 mil. € | 5,5 mil. € | 6,2 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
12 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 36,3 % | 2 | 133 mil. € | 5,8 mil. € | 16,7 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | |||||
13 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 17,0 % | 2 | 101 mil. € | 5,5 mil. € | 16,9 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | |||||
14 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 26,4 % | 2 | 182 mil. € | 6,2 mil. € | 16,2 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | |||||
15 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 30,1 % | 2 | 222 mil. € | 5,7 mil. € | 19,7 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | |||||
16 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 7,9 % | 4 | 406 mil. € | 5,8 mil. € | 35,3 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
17 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 18,4 % | 4 | 339 mil. € | 7,0 mil. € | 35,6 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
18 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 1,1 % | 4 | 139 mil. € | 2,7 mil. € | 8,8 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | |||||
19 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 2,2 % | 4 | 136 mil. € | 2,3 mil. € | 8,8 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | |||||
20 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 5,3 % | 2 | 662 mil. € | 5,5 mil. € | 13,5 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom. | ||||
21 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 0,9 % | 2 | 92 mil. € | 3,3 mil. € | 8,9 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
22 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 21,1 % | 2 | 611 mil. € | 27,0 mil. € | 10,4 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
323,3 km |
14,0 % |
2 - 4 |
4 732 mil. € |
113,3 mil. € |
14,4 mil. € |
1 698 - 50 895 | 4,0 |
3,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku