✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||
290,5 km |
2 - 6 |
3 102 mil. € |
4,6 |
4,4 |
|||||
1 | ![]() | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 2 | 2 | |||
2 | ![]() | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 | 4 | |||
3 | ![]() | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 | 5 | |||
4 | ![]() | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | |||
5 | ![]() | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 | 4 | |||
6 | ![]() | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 5 | 5 | |||
7 | ![]() | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 3 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||
8 | ![]() | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 5 | 5 | |||
9 | ![]() | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | |||
10 | ![]() | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 4 | 3 | |||
11 | ![]() | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 | 5 | |||
12 | ![]() | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 5 | 5 | |||
13 | ![]() | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 | 5 | |||
14 | ![]() | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 5 | 5 | |||
15 | ![]() | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 5 | 5 | |||
290,5 km |
2 - 6 |
3 102 mil. € |
4,6 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku