✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||
281,4 km |
2 - 6 |
2 974 mil. € |
4,6 |
4,3 |
||||||||
1 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 2 | 2 | ||||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 | 4 | ||||
3 | 42. - 43. | 11/2028 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | -1,3 % (Zvolen-Šahy) | 3 | 2 | ||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 | 5 | ||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | |||||
6 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5,85 % (Včeláre - Šaca) | 5 | 4 | ||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 | 5 | ||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 9,86 % | 5 | 5 | ||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 9,86 % | 5 | 5 | ||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 7,7 % (Bidovce - št. hr. SR/UA) | 4 | 3 | ||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 | 5 | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 5 | 5 | |||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 | 5 | |||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 5 | 5 | |||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 5 | 5 | |||||
281,4 km |
2 - 6 |
2 974 mil. € |
4,6 |
4,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku