✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
290,7 km |
3 083 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,7 |
4,5 |
|||||||||
1 | 8/2019 | ![]() | 13,5 km | Mýtna | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | |||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | ![]() | 14,3 km | Nové Zámky | 172 mil. € | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | ![]() | 7,8 km | Jablonov n.Turňou | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | ||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | 18,0 km | Plešivec | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | 3,6 km | 133 mil. € | 5 | 5 | ||||||
6 | 47. | 7/2029 | ![]() | 14,0 km | Turňa nad Bodvou | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | 9,8 km | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | ![]() | 8,5 km | Stupava | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | |||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | ![]() | 6,9 km | Stupava | 107 mil. € | 5 | 5 | |||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | 15,8 km | Sobrance | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | ||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | 42,1 km | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | 29,2 km | Bešeňov, Čaka | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | ||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | 3,1 km | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | |||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | 32,8 km | Kľačany, Lučenec Západ, Lučenec Východ | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | 71,3 km | Šárovce, Demandice, Tupá, Šahy, Tešmák, Veľký Krtíš | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | ||||
290,7 km |
3 083 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,7 |
4,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku