✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
13 úsekov |
120,8 km |
2 - 6 |
2 542 mil. € |
4 033 - 14 186 | 3,0 |
3,4 |
||||||||
1 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | D 33,5/120, D 26,5/120 | 1 | 2 | ||||||||
2 | R3 | 4,9 km | 2 | R 24,5/80, plánované v 1/2-profile | 77 mil. € | 5 660 | 2 | 2 | ||||||
3 | R3 | 8,3 km | 2 | R 24,5/80, plánované v 1/2-profile | 199 mil. € | 6 090 | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | |||||
4 | R2 | 16,0 km | 4 | R 24,5/120(100) | 277 mil. € | 12 676 - 16 847 | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | |||||
5 | R2 | 2,7 km | 4 | R 24,5/120(100) | 59 mil. € | 13 396 | 12 862 | 3 | 4 | |||||
6 | R2 | 6,1 km | 4 | R 24,5/120(100) | 143 mil. € | 12 125 | 12 157 | 3 | 4 | |||||
7 | D3 | 10,8 km | 4 | D 24,5/80 (100) | 309 mil. € | 28 654 | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | |||||
8 | R2 | 20,7 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 211 mil. € | po Lučenec 9 371, ďalej 8 954 | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | |||||
9 | R2 | 10,6 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | 125 mil. € | po R. Sobotu 7 978, ďalej 8 783 | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | |||||
10 | R1 | 4,6 km | 4 | R 24,5/80 | 100 mil. € | 14 868 | 11 611 | 4 | 3 | |||||
11 | D4 | 12,4 km | 4 | D 26,5/120 (tunel 2 x T 8,0/100) | 772 mil. € | 20 978 | 3 | 4 | ||||||
12 | D4 | 3,6 km | 4 | D 26,5/100 | 133 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | ||||||
13 | D1 | 15,8 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 139 mil. € | 6 464 | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | |||||
13 úsekov |
120,8 km |
2 - 6 |
2 542 mil. € |
4 033 - 14 186 | 3,0 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku