✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 1 397 m | 173 mil. € | 146 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | ostatné | |||||
2 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 351 m | 155 mil. € | 139 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | variant TEN-T | |||||
3 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 2 982 m | 100 mil. € | 90 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | variant TEN-T | |||||
4 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 4 532 m | 785 mil. € | 748 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | variant TEN-T | |||||
5 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 1 335 m | 406 mil. € | 384 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | variant TEN-T | |||||
6 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 2 118 m | 339 mil. € | 317 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | variant TEN-T | |||||
7 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 218 m | 418 mil. € | 394 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | TEN-T | |||||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 393 m | 139 mil. € | 127 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | TEN-T | |||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 546 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | |||||||
9 úsekov |
121,9 km |
4 |
13 326 m |
3 145 mil. € |
2 891 mil. € |
4 033 - 17 316 | 3,7 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku