✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
284,1 km |
2 - 6 |
33 868 m |
3 954 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,5 |
4,3 |
0.22 - 0.93 | ||||||||||
1 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 3 896 m | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | 0,93 | |||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 4 532 m | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | žiadna | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | nedostupný údaj | ||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 397 m | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | žiadna | -0,04 | |||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 965 m | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | žiadna | 0,25 | |||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | žiadna | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | nedostupný údaj | ||||||
6 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 891 m | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | žiadna | 0,33 | |||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 1 074 m | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | žiadna | 0,22 | |||||
8 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 1 204 m | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | žiadna | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | 0,47 | ||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | žiadna | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | nedostupný údaj | ||||
10 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | žiadna | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | nedostupný údaj | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | žiadna | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti | nedostupný údaj | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 3 494 m | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | žiadna | 0,72 | |||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | žiadna | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | nedostupný údaj | |||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 6 851 m | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | žiadna | 0,71 | |||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 9 563 m | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | žiadna | 0,34 | |||||
284,1 km |
2 - 6 |
33 868 m |
3 954 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,5 |
4,3 |
0.22 - 0.93 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku