✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||
267,8 km |
3 231 mil. € |
4,6 |
4,6 |
9/2028 - po 2040 |
||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 133 mil. € | 5 | 5 | 2/2033 (+4,5) | ||
2 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 93 mil. € | 5 | 5 | 9/2032 (+5,6) | ||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 191 mil. € | 4 | 5 | 9/2028 (+3,5) | ||
4 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 73 mil. € | 5 | 4 | 2/2031 (+4,1) | ||
5 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 90 mil. € | 5 | 5 | 10/2035 (+5,6) | ||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 631 mil. € | 5 | 5 | po 2040 | ||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 230 mil. € | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||
8 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 60 mil. € | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 107 mil. € | 5 | 5 | 10/2035 (+5,9) | ||
10 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 176 mil. € | 5 | 5 | 2/2032 (+4,9) | ||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 367 mil. € | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||
12 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 117 mil. € | 5 | 4 | 7/2032 (+5,3) | ||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 553 mil. € | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||
14 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 410 mil. € | 1 | 1 | 5/2029 (+5,1) | ||
267,8 km |
3 231 mil. € |
4,6 |
4,6 |
9/2028 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku