✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
270,4 km |
2 - 6 |
28 668 m |
3 203 mil. € |
2 790 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
4,4 |
||||||||
1 | D3 | 11,2 km | 4 | 3 896 m | 410 mil. € | 370 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | ||||||
2 | R2 | 7,8 km | 2 | 397 m | 73 mil. € | 65 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 587 | 5 | 4 | |||||
3 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 965 m | 176 mil. € | 151 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||
4 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 121 mil. € | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
5 | R2 | 14,0 km | 2 | 891 m | 117 mil. € | 101 mil. € | 5,85 % (Včeláre - Šaca) | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||
6 | R2 | 9,8 km | 2 | 1 074 m | 93 mil. € | 80 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||
7 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 82 mil. € | 9,86 % | 32 968 | . . . | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
8 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 98 mil. € | 9,86 % | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
9 | D1 | 12,1 km | 4 | 537 m | 162 mil. € | 148 mil. € | 7,7 % (Bidovce - št. hr. SR/UA) | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | |||||
10 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 546 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti | ||||||
11 | R7 | 29,2 km | 2 | 3 494 m | 230 mil. € | 182 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | ||||||
12 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
13 | R7 | 32,8 km | 2 | 6 851 m | 367 mil. € | 302 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ||||||
14 | R7 | 71,3 km | 2 | 9 563 m | 553 mil. € | 485 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | ||||||
270,4 km |
2 - 6 |
28 668 m |
3 203 mil. € |
2 790 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku