✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
265,1 km |
2 - 6 |
3 211 mil. € |
1 065 - 50 895 | 4,6 |
4,4 |
|||||||||||||
1 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 603 - 2 996 | 3 | 3 | 6/2022 | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | ||||||
2 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 738 - 1 705 | 1 | 1 | 7/2025 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 488 | 5 | 4 | 5/2026 | žiadna | ||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 359 - 396 | 5 | 5 | 5/2027 | žiadna | ||||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | žiadna | |||||||||
6 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 454 - 531 | 5 | 4 | 10/2027 | žiadna | ||||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 473 - 644 | 5 | 5 | 12/2027 | žiadna | ||||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 2 277 | 5 | 5 | 4/2031 | žiadna | |||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 4/2031 | žiadna | ||||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 469 - 796 | 5 | 5 | žiadna | |||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 244 - 497 | 5 | 5 | žiadna | |||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 476 - 755 | 5 | 5 | žiadna | |||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 178 - 352 | 5 | 5 | žiadna | |||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 71 - 279 | 5 | 5 | žiadna | ||||||
265,1 km |
2 - 6 |
3 211 mil. € |
1 065 - 50 895 | 4,6 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku