✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
250,5 km |
2 - 6 |
22 |
2 968 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,7 |
4,6 |
||||||||||
1 | 27. | 5/2026 | 11,2 km | 4 | 2 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 118 - 245 | 1 | 1 | 5/2022 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 1 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 49 - 72 | 5 | 5 | ||||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 2 | 133 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
4 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 1 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 56 - 84 | 5 | 4 | ||||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 0 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 69 - 107 | 5 | 5 | ||||||
6 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 0 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 318 | 5 | 5 | |||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 1 | 107 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 14 - 114 | 5 | 5 | ||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 18 - 123 | 5 | 5 | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 0 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 55 - 160 | 5 | 5 | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 3 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 8 - 149 | 5 | 5 | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 6 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 - 61 | 5 | 5 | ||||||
250,5 km |
2 - 6 |
22 |
2 968 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,7 |
4,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku