✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
250,5 km |
2 - 6 |
2 968 mil. € |
2 578 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,7 |
4,6 |
|||||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 121 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | ||||||
2 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 80 mil. € | 10 783 | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||||
3 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 82 mil. € | 41 057 | 32 968 | . . . | 5 | 5 | |||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 546 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | ||||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 182 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | ||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 60 mil. € | 9 865 | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | ||||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 98 mil. € | 46 864 | 5 | 5 | |||||||
8 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 151 mil. € | 8 348 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 302 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ||||||
10 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 101 mil. € | 15 407 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 485 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | ||||||
12 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 370 mil. € | 38 080 | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | |||||
250,5 km |
2 - 6 |
2 968 mil. € |
2 578 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,7 |
4,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku