✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka | ||||||||||
270,5 km |
2 - 6 |
2 884 mil. € |
0,8 min. |
1 065 - 32 968 | 4,5 |
|||||||||
1 | 7/2016 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | ||||||||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | -0,5 min. | 5 587 | 5 | 9/2009 | |||||
3 | 42. - 43. | 11/2028 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 11/2018 | ||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 1,1 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | 2/2016 | |||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 8/2010 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
6 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 0,1 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | 6/2016 | |||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 0,1 min. | 6 452 - 10 032 | 5 | 9/2009 | |||||
8 | 57. - 58. | 6/2031 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 9/2010 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
10 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 12/2011 | ||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 2/2016 | ||||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 9/2015 | ||||||
270,5 km |
2 - 6 |
2 884 mil. € |
0,8 min. |
1 065 - 32 968 | 4,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku